"Książę Persji": spełnione marzenie z dzieciństwa twórcy gier Jordana Mechnera

W nostalgicznej refleksji twórca "Księcia Persji" wyraża podziw dla nieprzewidzianej trajektorii gry, którą stworzył.  

W przejmującym wyznaniu, twórca gier wideo Jordan Mechner dzieli się tym, że stworzenie "Księcia Persji" pozwoliło mu spełnić cenione marzenie z dzieciństwa. Gra, zrodzona z kreatywnej wizji Mechnera, stała się czymś więcej niż tylko projektem - to realizacja aspiracji, które były mu drogie od najmłodszych lat.  

Mechner, który początkowo traktował grę jako twórcze przedsięwzięcie, teraz podziwia, jak stała się ona jego magicznym dywanem, niosącym go przez rozległy i ciągle zmieniający się krajobraz branży gier. Co więcej, po trzynastu latach przerwy od ostatniej części, średniowieczny bohater Jordana Mechnera jest gotowy do triumfalnego powrotu w "The Lost Crown". Ta nadchodząca odsłona nie tylko wskrzesza ducha pionierskiej gry, ale także tchnie nowe życie w serię o bogatej historii obejmującej trzy dekady i szczycącej się ponad 20 milionami sprzedanych egzemplarzy. 

Świadcząc o nieprzewidzianej długowieczności swojego dzieła, Jordan Mechner wyraża głębokie zaskoczenie, wyznając, że "nigdy nie wyobrażał sobie" tak długiej żywotności uniwersum gry. Rozwijająca się saga jego średniowiecznego bohatera, obejmująca ponad trzy dekady, a teraz ustawiona na nowy rozdział w "The Lost Crown", przekroczyła granice jego początkowych oczekiwań.  

Photo Credits : Photography JOEL SAGET / AFP©  

With ETX / DailyUp

Najpopularniejsze gry

fermer

Wyniki wyszukiwania