Gra “Clue” została odświeżona na potrzeby social mediów

Czy jesteś gotowy na zabawę w detektywa 2.0? Cóż, kultowa gra planszowa "Clue" jest odkrywana na nowo poprzez nowy format zaprojektowany specjalnie dla Instagrama. 

Po serialach i filmach przyszła kolej na adaptację gier planszowych na immersyjne doświadczenia. Dzieje się tak za sprawą amerykańskiej firmy Hasbro, która wypuściła na rynek wersję 2.0 swojej słynnej gry planszowej "Clue". 

Gra jest prosta. Zadaniem graczy jest znalezienie mordercy Boddy'ego Blacka wśród sześciu podejrzanych. Gra będzie toczyć się przez najbliższe cztery tygodnie, a użytkownicy będą mieli dostęp do nowych wskazówek każdego dnia na oficjalnym koncie "Clue" na Instagramie. Aby uczynić śledztwo jeszcze bardziej realistycznym, Hasbro nawiązało współpracę z producentem samochodów McLaren, projektantem mody Halston i Ringiem, dzwonkami do drzwi z monitoringiem firmy Amazon, wyposażonymi w zabezpieczenia. 

Najpopularniejsze gry

fermer

Wyniki wyszukiwania